ps. det är från mig, du vet.

Hej! Idag har jag varit rätt duktig ändå. Om man får lov att skryta liksom. Först gick vi bara till kvart över elva. Extremt jävla skönt helt enkelt. Pratade bara om praktiken och hade lässtund i skolan. Sånt är ju inte speciellt jobbigt. Sedan sprang jag, Mikaela och Frida till gymmet. Var där och biffade oss i en timma. Lite mer tror jag till och med. Men det var skönt faktiskt. Någon tant tyckte också att vi var alldeles underbara. och ja, jag förstår henne verkligen :) Hihii. När jag kom hem gjorde jag lite svenska, ringde praktikplatsen och berättade vem jag var och hoppades att dom ville ha mig i en månad (hoppas, hoppas!), spelade lite gitarr och just nu gör jag inpackning i mitt hår. Åh så duktigt jag är. Jag borde ju få nobelpris eller något liknande :)
PUSS.

Kristinas hemliga brev till någon. Tyckte såg så fint ut att skriva så, hiih

Frida igår. Svar ja, vi är kriminella som snor såna hära vagnar liksom.

Sprang till bussen idag men var tvungen att ta kort på detta fina. Syns inte så fint på bilden MEN det var fint i verkligeheten. Sedan fick jag fortsätta springa igen. Snelgladtönt.

Tog den dära förbjudna hissen idag. Vi tre snorungar var värda det :)' hoh

Bussen hem och himlen var såndära härligt rosa gul. Lite i alla fall. 

Tack för mig. Ha det fint, det är nog du värd.

Kommentarer
Postat av: frida

jag tycker allt vi var jätte duktiga som biffade oss & tanten älskade nog oss HEHE :)))

fina bilder, mitt nya yrke är nog städare hihi :D

2011-01-12 @ 22:37:52
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: mikaela

Tanten i mitt hjärta! <oneoneettett

vi ska vara lika biffiga idag också! ;D

2011-01-13 @ 11:33:27
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv Mickis och Fridiis; Tanten var söt. Jag skulle liksom också hatat oss :) jag vet att du vill bli städare, Fridiis. Hihi. Biffbarn? Svar ja.

2011-01-13 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0