stan är dubbelt så stor nu, men lika ihålig.

Hejsan hoppsan lillebror. Och nej, jag har ingen lillebror... Men det är helt okej ändå. Snällgladgubbesmile på det. Hihi. Idag är det i alla fall måndag. Och ja, detta är min sista lediga dag på detta jullov. Men om man tänker positivt går vi ju faktiskt mot ljusa tider nu. Snart är det vår. Och sedan sommarlov. Livet kan ju inte vara bättre än så. I lördags sov jag hos Elin-bus. Vi kollade på två filmer, spelade gitarr, sjung falskt, coolade oss på msn, skrev i såna "Mina vänner"-bok, hoppade runt med kommunisthatt på huvudet och var uppe väldigt sent så natthumorn var med oss i några timmar. Sånt som bara vissa personer gör. I söndags vaknade vi sent och skuttade till stan där vi mötte upp Frida, Kristina, Mikaela och lite senare David. Mycket trevligt! Fikade på något fint café på avenyn. Åt nog världens goaste kladdkaka. Tro det eller ej, men så var det. Jag, Frida, Kristina och Mikaela bestämde oss för att fara hem till mig och fira för att vi inte hade någon skol idag. Så det gjorde vi. Var uppe sent och åt grönsaker med dipp. Och nej, vi hade aldrig ätit grönsaker om vi hade haft chips. Tro inte att vi försöker vara nyttiga. Vi somnade tillsist och vaknade till ett alarm vid elva tiden. Åt frukost och tog orange express till Kristina. Vi försökte göra lite matte och vara duktiga. Istället slutade det med att vi gick till Frölunda torg och köpte ketchup. Jaja, vi tänkte vara duktiga. Det är ju trots allt tanken som räknas :)
Puss.

Elins snygging hylla. Vi vara tvungna att kolla igen hela Håkan boken. Det kändes så bra liksom.
Håkans hårstrå i den lilla burken står även på hyllen. Stalker Elin? Nej,nej! Hih :)

Cooltjejettettett.

Hejahejahejahejaheja

Fridiis och Kiki-snus!

Kiki-snus igen och Mickis :)))

Okej, bilden är inte rättvis. Men DÄR är den goda kladdkakan. Bara så man vet, liksom.

Kommentarer
Postat av: frida

HAHA åhh vaf jag blev sugen på kladdkaka nu :((((

vill typ våldgästa det cafet nån dag :D

2011-01-10 @ 22:14:22
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: Elin

Vilka ytterst smickrande bilder på mig! tack. Men jag är ingen stalker, vem skulle inte sparat hans hårstrå? Pussssssss

2011-01-11 @ 18:05:44
URL: http://hundmedhinder.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0