Skitungar, dagens ungdom är skitungar.

Tjofräsch! Jag skrattar lite åt rubriken och tänker lite på dagens ungdomar. Vi var nog såna där jobbiga skitungar idag. Men asch, någon gång måste man ju vara det. Idag vaknade jag tidigt. Halvsov och smsade med Elin tills hon ringde och sa att jag skulle vakna ordentligt. Ja, typ så var det. Tog bussen till skrabbe och mötte upp Kristina där. Mycket trevligt. Vi två skitungar tog buss tjugotvå vidar till David. Där var David och Elin. Sedan kom även Ellen och Linnea. Vi babianer bestämde oss för att ha lite krök sisådär på morgonkvisten. Så det hade vi. Skrattade och dansade till bra musik i Davids coola stuga. Vi gick och mötte Elins två kompisar och fortsatte att gå bort mot bussen igen. Åkte igenom hela björlanda med bussen och visade Kristina de coola kvarteren. Alltså hästhagar och bondgårdar :) Hihi! Men det var väldigt fint faktiskt. Gick sedan till rosa huset som nu inte längre är rosa. Men jag säger ändå rosa huset. Låter finare så. Där åt vissa pizza, ramlade och skrek lite allt för mycket.
Typsikt dagens ungdomar. Skitungar.

Kristina och Linnea i stugan! Busbarn

Elin!!!!

David!!!!

Elin och sin älskade bobby. Han har alltid en plats när hjärtat :)

Nu ser man inte så bra på denna bild, MEN Linnea kom lite helt random fram såhär till mig. Man känner ju knappt igen henne :) Hihih!

Just nu dricker jag kaffe ur en fin mugg med hundar på och hoppas att det snart blir sommar. Det hade varit väldigt trevligt.
Ha en fin kväll med nära och kära. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0