rensa huvudet på moln,

Tjoho! Jaha, då var det tvåtusenelva, tjugohundraelva, 2011. Ja, man får skriva som man vill. Det känns faktiskt väldigt skönt med ett nytt och fräscht år. Idag fyller Kiki-snus år! Vi har sjungit för henne ungefär tjugoåtta gånger redan :) Men så ska det vara! Man fyller ju bara år en gång om året.
Igår hamnade vi hos Linnea, så som det var sagt (hihi). Där var Linnea, jag, Linneas kompis, Christine, Kristina och Frida. Vi åt trerätters som sagt och det var hemst gott. Var där en stund, åt, skrattade och spelade halvt Med andra ord. Det var väldigt fint. Sedan skjutsade min mor mig, Kristina, Frida och Christine oss till centralen. Vi skulle vidare till kållered och coola oss. Var hos Frida och förkrökade, fixade fina frisyrer och skakade våra rumpor i takt med musiken. Mycket härligt! Även Spy-karin kom till Frida och coolade sig, precis som oss liksom. Efter någon timme hemma hos Frida drog vill till Karina kompis. Hähähäh. Där skuttade vi runt och skrattade väldigt mycket. Mest åt ingeting faktiskt. Men asch, det känns bra. Sen sprang vi, ja bokstvlingen, (hihi) till kyrkbacken och såg raketerna. Christine tog av sig sin klackskor och offrade sitt liv för att hinna fram till tolvslaget. Det var snällt och kallt jobbat. Mihih. Kändes som jag kramade sisådär halva Sverige när klockan slog tolv och det blev tvåtusenelva. Men jag skrattade och det var väldigt kul. Piraten är nog mitt nya smeknamn enligt coolagänget i lindome. Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta åt det. Men efter kyrkbacken började jag, Frida och Simon gå mot Karins kompis hus igen. Vi ramlade, skrattade, kissade och hoppade i vattenpölar. Det  sista gjorde jag väl mer själv.. Menmen, hiih. Tillbaks till huset såg vi Christine och Kristina hänga i en badtunna, en såndär tunna man badar i utomhus. Extremt coolt! Så vi tre skitungar bestämde oss för att bli varma och hoppa i. Det var faktiskt väldigt coolt och ja, jag skryter om detta. När klockan blev allt för mycket åkte vi hem till Frida igen. Väldigt lyckad kväll och en bra start på ett nytt år. Heja heja.
Puss!

Jag och Kiki-snus fixar oss, finfinfinttt.

Karin och Frida på bussisen.

Kristina och Christine!

Älskar att jag inte tog mer kort. Får skylla på att det är ett nytt år. Svar ja.
Jaja, godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: cehå

Vi är då allt busiga ungar,va?

PIRATEN är ett perfekt smeknamn till dig. Jag tycker om det och det är det som räknas!

Looking forward to spend this year with BJÖRNLIGAN<tre

2011-01-02 @ 01:36:37
Postat av: Anna

Sv CCCCCHHHHH (cs, ihihihihih); Men man får var busig. Bara ingen vet om det thih. Om du gillare det så får namnet var okej. hähääh. Åhhh, björnligan!!!<33 <ettetttvå kanske passar mer in på oss. ELLER?!

2011-01-02 @ 12:46:43
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0