Onsdag, torsdag, fredag.

Tjohej. Just nu känner jag mig ganska vuxen. Det är ju rätt bra faksistk. Då får man göra så mycket mera än vad man får när man är barn. Jag har i alla fall prakteserat på mitt ålderdomshem i två dagar nu. Älskar att jag skrev "mitt" också, men så känns det nästan. Har tystnadsplikt och får inte säga något kul som hänt, även om jag vill eller inte :) Har mer varit som en svans på min handeldare idag, druckit kaffe i mängder och dansat med en hundraåring. Dansa är väl lite att ta i. Men nästan så. Det lilla tror jag är okej om jag säger. Hejaheja!
Just det, är ledig imorgon på torsdag och fredag. Lyx på hög nivå. Dock jobbar jag lördag kväll och söndag morgon. Men asch, man ställer ju upp för laget liksom.
Puss.


Lite sommarbilder för att lättare överleva vintern.
Bild ett - Från kroatien tvåtusenåtta om jag inte minns fek
Bild två - Tagen i somras uppe i piteå. Gillar den på något konstigt sätt väldigt mycket.

Tack för mig och ha det bra. Livet är ju trots allt roligast då. När man har det bra alltså. Hihii.

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh dansat med en hundraåring :))) lyx med så många dagar ledigt!

2011-01-18 @ 20:57:27
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0