hey, shut the fuck up boy.

Tjohopp! Idag är det den sista tisdagen i januari tvåtusenelva. Hoppla vad tiden går. Men det är bra de, så sommaren kommer lite fortare. Igår kom Elin traskande to my place vid halv nio tiden. Vi skrattade väldigt mycket åt fredagskvällen, åt amerikanska pannkakor, lyssnade på Elins braiga spellista, drack äkligt te, hoppade i min säng, spelade barn geni, skrek och skaffadde points för att överleva dagen. Elin leder dock. Jag är sur. Sedan åkte vi in till staden, mötte Jyrkis på bussen och sa hej. Fikade i någon timme på espresso house vid Schillerska, mötte upp Christine, Jennie och Frida. Elin åkte tyvärr hem och vi andra började springa mot spårvagenen. Mötte Kristina vid bion och vi alla såg Love and other drugs. Mina "vänner" satte mig på fel spårvagn och jag hamnade långt bort från stan. Fick lite smått panik och ringde Kristina och Cehå som fick leta upp vägen tillbaks till stan igen. Skönt. Mycket skönt.
Idag ska jag spela trummor, gymma och möta upp Christine. Och äta frukost. Är hungrig som en varg. Ha det fint!
PUSS.


Elin-bus igår. Busbarn.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken härlig dag och jag var jätteglad! :)

2011-01-25 @ 22:57:34
URL: http://hundmedhinder.devote.se
Postat av: Annisen

Sv Elin; Jag var också glad. Mycket glad faktiskt. Men tro inte att du är populär för det :)

2011-01-25 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0