ett ölbarn. två ölbarn. tre ölbarn.

Tjoflöjt! Jag är väldigt sugen på att åka väldigt långt bort. Helst med tåg. Typ till Afrika eller så. Där är det säkert varmt också. Åh så trevligt det hade varit! Jaja... Nu ska jag nog sluta drömma och lära mig försent för edelweiss på gitarr. Elin har ju trots allt lärt mig ackorden. Det kan ju inte vara så mycket svårare.
Ses i regnet, dimman eller solen. Beror på vad kvällen slutar.
Puss!



Svarta och svåra bilder från igår. Vi tittade även på våran svenskafilm i svenskan igår. Skrattar faktiskt lite åt oss. Vi var rätt coola då.

Kommentarer
Postat av: ellen

Me like your "bloggprobilbild" mihi. Hej! <3

2011-01-10 @ 18:18:08
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0