Det känns som igår.




Paddlingen i 5:an. Och ja, vi var coolast i klassen redan då. Minns du?

Coola kids i värmland och åkta skidor i en vecka, vi gick nog i sexan eller sjuan. Minns du?

Kristna små jävlar. Minns du?

Dagen innan jag fyllde fjorton. Var i Maris trädgård och grillade långt in på natten, sedan tältade vi och sov knappt någoting. Minns du?


Dana cup på samma sommarlov. Vi levde på coola och kissekatter. Minns du?
 
Kallakriget film hemma hos Sebbeboy för att skaffa bra betyg i SO. Kriminella var vi och sprang runt i huset istället. Minns du?

Ja, det som göms i snö kommer upp i tö.
Finns väl inte så mycket att säga.
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, kära du! Jag minns ALLT! Vi är bäst. Sannerligen ska jag och du hålla ihop föralltid. Forever, ever and ever ever (evvveh) Beundrar verkligen den sista bilden, där det ser ut som om jag har dawn syndrom! Du är så vacker så att jag blir galen, älskar dig också. Puss<3

2011-01-18 @ 23:04:57
URL: http://hundmedhinder.devote.se
Postat av: Anna

Sv Elin; Ja, vi är nog rätt bra ändå. På ett sånt sätt människor inte förstår sig på livet. Jag gillar den sista bilde på dig. Coolkatt på det. Puss<3

2011-01-19 @ 10:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0