Click, Click, Click, Click.

Tjofräsch! Jag sitter och skrattar åt Elin som tror att jag rodnar och töntar mig. Tsss! Jag duschar faktiskt alltid, ALLTID. Var bara en timme på jobbet idag. Varför? Jo för jag fick gå hem så tidigt. Lite lyx på en onsdag liksom. Imorgon jobbar jag kväll. Lite lyx det med. Fniss fniss.
Ha det så fint. Positivt svar på det.
Puss.

Allmänt skabbtjej med sin faders tröja som hon gillar skarpt. Tjejen har även väldigt snygga läppar och den som säger något annat får en puss på pannan. Elllleeer? Nehe.

Hittade några hemliga kort på Elin-bus i måndags morse när jag fixade mig, fnissfniss.

Hon saknade mig, det ser man :)

Söt och snelgladgobbe på dig.

TACK OCH HEJ, LEVERPASTEJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt gingerkompis du har. Seriöst, det snyggaste jag ngnsin sett. Skulle du kunna ge mig hennes nummer?

2011-01-27 @ 23:20:49
Postat av: Annisen

Sv Anonym; Min gingerkompis är lite speciell... Hon luktar och så... Är du fortfarade säker att du vill ha hennes nummer? :)

2011-01-28 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0