Annas sång.

Godkäll får man nog lov att säga. Här sitter jag och lyssnar på Annas sång av Parken. Den är väldigt fin faktiskt. Om några timmar kommer Elin hit och äter frukost med mig. Båda är nämligen lediga från både skolan och jobbet. Lite lyx faktiskt. Jag är till och med ledig på tisdag och jobbar kväll på onsdag. Nästan lite lång ledigt. 
Hade faktiskt tänkt sova nu. Så jag är pigg när Elin, ringbäraren, plingar på min dörr vid åtta tiden i morgonbitti. HIhi.Godnatt världen.
Puss.

Tycker vi är lite coola faktiskt. Vi är coola 31 enligt Elin. Och vi är speciellt coola på denna bilden.
Jag vill knaaaaarka.
Men Elin det händer ingenting.
Joooooh.
Nääh
Joooooooooh
Näh.

Kommentarer
Postat av: Elin

Har en stark känsla av att jag kommer vakna med ett leende imorgon. OOOHMYYYFUUUCKINGGAAAD, vi är det. Bäst alltså. puss

2011-01-24 @ 01:07:02
URL: http://hundmedhinder.devote.se
Postat av: Anna

Sv ELin; Hoppas du vaknade med ett leende, annars slår jag dig :) DET ÄR VI FAN! hejahejaheja på oss. Majsmys<3

2011-01-25 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0