All day and all of the night.

Hejsan hoppsan! Oj vad jag är trött, känns inte som jag har sovit sedan torsdags kväll. Och kanske de stämmer. (Svar nej egentligen, försöker bara låta lite cool..) Fredagen var en såndär bra fredag du vet. Trevligt folk, bra musik att dansa till och humöret var nog på topp nästan hela kvällen. HIih. Hela björnligan sprang runt som ett litet gäng och var lite smått äckliga. Men asch, man får :) Somnade vid fyra och vaknade alldeles för tidigt för att kunna jobba dagen efter. Så ja, igår var varken jag eller Christine dom bästa på jobbet. Jag gjorde brända våfflor till gamlingarna, skrattade åt Christine och allmänt äcklades av mig själv. Sedan slutade vi vid åtta och köpte var sin godispåse och skilldes åt. Började sju idag och var minnst lika borta som igår. UNDERBART!
Puss.

Jag och Cehå i fredags, yeeeah!

Älskar att Christine är sisådär 325841 gånger snyggare och brunare än mig :)

Tack för kvällen i fredags, ni som gjorden så jädrans bra hihi. Ni är inte så pjåkiga ska ni vet. Hjärta på er! (Vill inte skriva sånt "<3" fult hjärta. Blir finare om man bara skriver Hjärta) Någon borde ju kommenter Ok care. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte kommentera Ok care för att göra dig glad men det är bara till KIKI det känns rätt att säga det till. Du kan vara 263784 ggr snyggare annisen. Dagarna med dig är JÄVLIGT trevliga och jag saknade dig idag på kvällen <3

2011-01-23 @ 20:40:50
Postat av: Annisen

Sv Cehå; HIh, ok care på mig och Kiki-snus egentligen :))) Asch, så säger du bara, hora. Kan förstå att det var tråkigt utan mig. Elllller? Snelven<3

2011-01-23 @ 21:31:04
Postat av: frida

hihi åh mysig helg asså! snygga tjejor på bild ;D

2011-01-23 @ 23:01:04
URL: http://friida-ottosson.devote.se
Postat av: Nyvinter

Jag kan också göra hjärtan.

2011-01-24 @ 21:45:13
URL: http://nyvinter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0