I wanna be Luke Skywalker tonight.

Tjohopp. Jag lyssnar just nu på broder daniel. Har inte gjort det på rätt många månader nu. Men ja, det blir ju så ibland. Sitter även här med krulligt och nyduschad frisyr och en kommunist hatt på huvudet. Om jag bara var en tiondel så snygg som kenza utan smink så skulle jag tagit kort. Men inte nu. Skrattskratt på detdet. Idag och igår slutade vi innan ett. Ibland leker verkligen livet. Imorgon blir det rep, UNDERBART!
Puss.

Söta människor vid maten igår. Som efterrätt fick vi Kristinas mammas hemlagade bullar,. Snelt :)

Hade naturkunskap för första gången idag. Jag tyckte det var svårt att förstod inte så mycket, så jag skrev nej på hande istället. Nej till naturkunskap. Typ,

Sött.

Tvingade dom att hoppa några gånger så barnochfritidens vårning hatade oss :)

MIIIS!

Följde med Kristina hem, åt upp hennes mat, skrattade, gick till hennes torg, tog en kaffe, åkte hem, nu är jag här. Ja, det var trevligt. Miihihih!

En till bild på Kristina när vi fikade förut :) Sen hittade även Kristina en tjuga.....
Åhh du är så söt! Och väldigt coolchey. Hihihi.

Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHA jag skrattar mycket åt kenza grejen hihi! Och du är visst tiodels så snygg, till och med massa tiondelar, så det så!

Mys dagar! Har saknat er björnisar! <3

2011-02-25 @ 20:49:21
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv Mickis; Hahha ja, men det är sant, saningen svider mihi :) Hahha och nej. Absolut inte så. VI HAR SAKNAT DIG MED, SNYGG-MICKIS!!

2011-02-26 @ 12:53:05
Postat av: fridisen

2011-02-26 @ 19:12:21
Postat av: fridisen

hahah oj råka göra en tom kommentar, hihi

FINA bilder du har på din mobil, men jag vill fortfarande se "sitter här & äter frukost" bilden :$

PUUUUUUSS

2011-02-26 @ 19:13:12
Postat av: cehå yttan trossa

Haha, åh håller med mickis om att du är lika snygg som äckelkenza, LOVAR. Och jag håller med frida om att äter frukost bilden SKA upp, antigen är eller på facebook.. ditt val MIHIHIH

2011-02-26 @ 23:28:35
Postat av: Nyvinter

MYS PÅ OSS ALLIHOPA!!!!!!!

2011-02-27 @ 15:57:00
URL: http://nyvinter.devote.se
Postat av: KIKI-snus

Råkade posta med min gamla bloggadress. URSÄKTA.

2011-02-27 @ 15:57:35
URL: http://KIKI-snus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0