Some days are made for smoking.

Hej. Klockan är över tolv och de betyder ju att det är en ny dag. Så idag är det fjortonde februari, alltså Alla hjärtans dag. Det är nog egentligen en sån tortyr dag. Sån dag då alla singlar känner sig extra ensamma, alla par är tvungna att köpa något till varandra och man är nästan tvungen att vara lycklig. Utan anledning. Eller jo, anledning finns det ju plötsligt. Det är ju alla hjärtans dag. Menmen! Inte ska jag vara negativ, det är fint med hjärtan och sånt. Jag målade tex ett stort svart hjärta hos Mari för någon timme sedan. Och jag tyckte allt de blev fint. Inget konstig alls
Hejhej olycklig tjejtjej! Nä, det är jag inte. Faktiskt inte. Min helg har varit väldigt bra. Rep på fredagen, björnligan på lördagen och hem till Mari med Linnea och Elin på söndagen. Hur kan man vara olycklig över något sådant.
Puss.











Tog tyvärr inga kort i lördags. Som tur var gjorde de andra björnarana det. Tacokväll plus tjockiskväll. Sånt är vi bra på. Dessa kort togs hos Mari. Vi gjorde också det vi brukar vara bra på. Skutta runt, sjunga till finfina låtar, måla som barn och se film. En yppeligt trevlig dag. Jag hade på mig Maris glasögon. Gillar dom. Dom är väldigt fina, Mari.

Kommentarer
Postat av: Elin

du bara för fin du

2011-02-14 @ 11:10:13
URL: http://hundmedhinder.devote.se
Postat av: Elin

hahahahah ursäkta min sverige

2011-02-14 @ 11:10:39
Postat av: Nyvinter

mys på lördagen!

/mikaela

2011-02-14 @ 12:14:09
URL: http://nyvinter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0