Sanningsdan.

Tjohopp! Jag är just nu på ett sådant humör som man vill vara på en lördag. Det känns bra och trevligt på samma gång. Igår började jag och Christine klockan sju på jobbet. Hon sov hos mig för att vi skulle överleva morgonen. Liksom. Vi överlevde. Vi hade även väldigt kul. Vi fnissade på viktiga möten och åt kladdkaka. Ja, det var väl det som hände på jobbet. Känner mig gammal och mogen och längtar inte tillbaks till skolan. Känns som jag kan det här nu. Känns väldigt bra att skutta runt med gamlingar. Känns bra att jag och Christine har braiga handledare. Ja. Livet känns nog ganska bra nu. Repade även igår och vi gjorde en ny låt. Psykologiska besvär tror jag den fick heta. Gillar att de tre senaste låtarna har svenska namn. Det passar så bra.  
Tack och hej, kyss glada tjej!





Idag är det lördag. Jag, Linnea, Kristina och några flera ungar ska på någon spelning. Man kan ta en buss härifrån. Det känns bra. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag saknar inte heller att gå i skolan faktiskt, det här är mycket skönare!

älskar namnet på låten! :)))

2011-02-05 @ 15:29:20
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv Micki-bus; Nä eller hur?! Skönt skönt. Åh, tackar! hih

2011-02-05 @ 15:31:58
Postat av: ellen

psykologiska besvär <3 Himmelskt med repning!

2011-02-06 @ 20:06:33
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0