Rött för oss. Vitt för dom.

Hejsan! Vet inte riktigt om man får säga godmorgon. Klockan är ju ändå rätt mycket. Men livet är så ibland. JAja.. Igår blev det att Linnea tog en timmes tidigare buss så hon ringde mig och halv grät lite och då sa jag att hon kunde komma hem till mig och värma sig. Såå hon skutta hit och vi skuttade sedan vidare till bussen och åkte till järntorget. Kissade olagligt och mötte sedan upp Kristina, Emma och Emmas kompisar. Gick till något som liknade en lokal med övervång och ett tak som var en ballkong. Vi var där. Vi hade rött band utan någon speciell anledning. Vi försökte liksom inte ens se gamla ut. Men det var jävligt coolt. Petter seander var bra. Trots att jag knappt kunde några låtar. När han spelat klart gick vi (jag, Kiki-snus, Linnea-bus och Liljaflickan) fram till han och sa att han var bra. Jag sa även att vi var lika. Tror han bara höll med för att vi skulle gå. Men det var fint. En mycket fin kväll som avslutades bra på bk och lite sovning på bussen hem.
Puss och hej.


On the roof!


Fanns sånt coolt plank man kunde skriva några fina rader. Eller ja, så fint heter de ju inte.

Söta tjejer<333



Kiki-snygg:)


Herr Seander. Hejahejahejaa

Vi skulle väl bara se coola ut.

Ha det så bra man kan ha det på en söndag. Jag börjar 06:45 imorgon och jublar nästan av lycka. Eller inte. Ska tjocka mig med ben och jerry's glass nu. Såg att pappa hade köpt det. Dagen känns faktiskt lite bättre nu.

Kommentarer
Postat av: frida

för det första måste jag säga att det var väldigt coolt att du la upp detta inlägget 13.37 (H)

& åh vilken najs kväll ni hade :D

2011-02-06 @ 14:22:31
Postat av: Anna

Sv Frida; Fan vad coolt! Såg jag inte ens, hiihi! Det var nice! Saknade er andra björnisar dock, men hörde på samtalen att ni hade väldigt kul ni med!!! :D

2011-02-06 @ 15:32:28
Postat av: mikaela

åh vad kul ni har haft! coola tjejer som fick banden som vuxna bara skulle ha :D

2011-02-06 @ 16:16:04
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv Mikaela; Väääldigt coola! Hoppla hoppla på det liksom :D

2011-02-06 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0