Psykbryt och blod.

Tjohej! Idag har jag varit ledig. Väldigt skönt faktiskt. Var sista dagen på praktiken igår och fick en finfin kruka med massa godis i som jag knökar i mig nu. Svar ja på det. Men det känns bra så. Fnisss. Så i morse stack jag och min moder till torget och klippte oss. Jag färgade även utväxten. Sånt gör man ju ibland. Sedan blev det kaffelatte på cafét bredvid. Yppeligt trevligt. Har även hunnit med att repa with the band! Det blev psykbryt och Mari fastnade i stativet så hela handen började blöda! Men hon överlevde, och det var väldigt tur! HIhi.
Min mobil har noll procent batteri. Men det gör inget. Livet är ju så ibland. Att det känns som noll procent.
Vet inte riktigt själv vad jag menar. Sneeelgladgobbe.
PUSS,

Fika paus. Eller fika taus. Man får välja själv. Elin hade bakat chokladmuffins och jag och Mari chokladbollar Och Ellen hade gjort fruktsallad. Sen hade alla med sig var sin termos med kaffe i för att ha ett lyckat kafferep. YEEAH!

Ellen-bus.

Mari och Elin. De ser olyckliga ut, men tro mig, de var dom inte. De skrattade faktiskt väldigt mycke. Hihiii.

Jag och Elin blev på sånt där jobbigt humör tror jag. Fick lite spring i bena båda två. Men det tvättade vi snabbt bort. Fattar nì?! Tvättade bort. Hahahaha :)

Spöken. Ja. Det finns nog såna. Hoppashoppas!

Jul på repdörren och det var inte fred denna veckan. Mer psykbryt och blod.


Kommentarer
Postat av: mikaela

åh nice med håret och allt!

och godiset! :D

2011-02-12 @ 15:04:43
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: ellen

T-AUSE! haha. Åh, repa med the gals är väl det bästa?!!?! Pooooss finaste anna <3

2011-02-12 @ 15:37:40
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0