Hej du, det var ju ett tag sen. Sexhundradagar, men vem räknar precis.

Tjohej. Idag är det tjugonde februari. Egentligen inget speciellt. Har inte varit i skolan på fem veckor nu. Har inte rökt på tre månader sedan idag. Har inte pluggat eller gjort det jag skulle detta året. Har inte tvätta bort sminket från igår. Har inte fyllt på gratis sms på min mobil. Har inte ringt och försökt byta trumtid till onsdagar istället. Har inte spelat Med Andra Ord som vill skulle göra igår. Har inte gjort något alls rättare sagt. Men det gör nog inget. Känns som det varit ett konstigt och kallt sommarlov. Men asch, vardagen rullar snart ikapp mig. Allt blir som vanligt. Du behöver inte vara orolig, Anna.

Förlåt Mickis för att jag snodde din bild. PUUUUSS. Vi i björnligan hade inte någon bild på alla oss tillsammans. Så det tog vi på lovet, hiihhi.

Älskar han läskiga gubben i vänstra hörnet. Men det är fiiiiiint.

Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: mikaela

det är helt okej, PUSS

jag älskar också killen, väldigt mycket!

2011-02-20 @ 23:53:13
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: yttan trossa

Tack för uppdateringen <3 förgyllde min natt hiih.

Älskar gubben också, den där gubben är fan poppis...



PUSS

2011-02-21 @ 00:15:43
Postat av: fridisen

åhh söta bilder asså haha :D fast gubben är rätt scary men aa love him ändå hehe :D

PUUUUUUSSS

2011-02-21 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0