Bara för att,

Hej.
Jag har lust att göra något galet. Lust att pierca mig i tungan. "Bara för att", liksom. Eller pierca mig i öronen. Det är också egentligen "bara för att". Tungan kommer jag inte våga. Eller varken passa i. Öronen gör ju inget egentligen. Det går ju bara att ta bort om man inte vill. jaja, nog om det dära.
Idag har jag jobbat med Christine, tappat en hundraåring, druckit kaffe i mängder och slängt massa mat fel. Det kändes som en bra dag på jobbet. Typ. Ja.
Godnatt.
Är trött som en gris.
Puss.


Kommentarer
Postat av: yttan trossa

jag tycker du är cool, även om du bara piercar öronen. (ÖRONEN CUTCUTCUT) LETS DO IT!!! :D



Puss och kram på våran praktikplats, vi äger <3

2011-02-10 @ 20:11:38
Postat av: Anna

Sv Cehåå; Väldigt cool tjej. Nooot på det! :))) Åh, älsar dom dära skämten, herr hummer! Vi gör nog det ändå, alltså äger. Egda är dom :)

2011-02-10 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0