vackra drakar vill gärna flyga.

Tjohopp! Jag hoppar här lite för mig själv. *Hopp hopp*. Är en glad, lycklig, skrattig, snorig och nyduschad tjej på sjutton vårar. Så som det ska vara i slutet av sommarlovet. Eller börjar om tio dagar. Det känns skönt. Att man inte börjar imorgon, liksom. Har varit lite överallt i Sverige känns det som. Typ. Nästan så. Igår var jag i alla fall i Göteborg. En fin stad det där.
Puss.

En dag då det inte regnade. Var på bio med björnligan. Tog en kaffe. Skuttade runt. Ja ni vet, hade allmänt mysigt.

En annan dag på Haralds land med Elins fina vänner. Fint vare allt.
 

En annan dag då jag och Elin inväntade hösten på ett café. Nästa dag blev det strålande sol och väldigt varmt. Jag skrattade lite. Men det var skönt. Det är ju bara augusti.

En annan dag, typ igår, vid röda sten med David.

Förvirrade, men glada barn i långedrag igår. Mycket fint,




Kommentarer
Postat av: cehå

Åh vad mysiga bilder, speciellt den sista. FNISSFNISSSS

2011-08-16 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0