Tills dess får ni se mig dansa,

Hej. Här sitter jag i min ensamhet med en kopp kaffe. Fryser, snorar och har lite ångest att jag börjar skolan imorgon. Ångest att man måste gå upp halv sju, liksom. På mitt schema står det att vi har vanliga lektioner till och med. Man undrar ju hur mycket dom hade tänkt plåga oss första dagen. Men jaja. Jag ska inte klaga. Vissa har ju redan gått i skolan i en vecka. Synd för er. (Evil laugh)
PUUSS.

Kändes som det passade med en sommarbild nu när det är lite kallt och äckligt väder (regn då, alltså) Hittar dock inga roliga sommarbilder på datorn. Jaja. EgoAnna hääär, bitches!


Kommentarer
Postat av: mikaela

känner med dig... vill inte heller börja imorgon :(

2011-08-24 @ 21:41:20
Postat av: Ellen

ANNA så jävla sämst på uppdaterings fronten alltså! Vill ju se mer. Puss

2011-08-31 @ 20:09:45
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0