idag, igår, igen.



Ett fint "vi ses snart-kalas" för Ellen som flyttade till bryssel i torsdags. Jag vill höra allt som händer där nere i det främmande landet, Ellen! (Jag älskar att alla har olika hårfärger. Set så fint ut)


Det känns så fruktansvärt bra att jag inte börjar skolan imorgon. Inte kul att börja på en måndag, liksom. Det gör inte Elin heller. Så vi ska fira detta på något bra sätt. Kanske köpa en häst. Det vet jag att båda innerst inne vill. Men vi får se. Det är ju så dyrt med djur...
Dom senaste dagarna har jag spendetar med människorna på bilderna ovan. Mari har gjort god grönsakspaj, vi har gått promenader, skrattat, spelat rock band på Ellens playstation, ätit kladdkaka, skrattart lite mer och sett film. Har även hunnit träffa Frida och Cehå i fredags, sedan skuttat med Elin i stan, hälsat på Mari på hennes jobb, druckit kaffe och ätit damsugare där, ätit på restaurang med familjen, hängt i öltältet, skrattat, träffat David, pussats, kollat på konserter, åkt 21an hem hand i hand, sagt hej till fulla föräldrar, borstat tänderna, pussats igen och sedan sovit. En rätt så lång fredag faktiskt. Lång och bra. Och väldigt fint.
Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Glöm inte att skydda er.

2011-08-21 @ 15:30:14
Postat av: ellen

Var himla fint att ha träffat er så pass mycket nu innan jag åkte i alla fall! Guld värt!

Gillar Elins kommentar.



P.S saknar dig himla mycket redan. Puss

2011-08-21 @ 16:45:23
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Mari

Vi är bäst (och elins kommentar).

Jag älskar oss!

2011-08-21 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0