through the storm,

Hejsan hoppsan! Jag vet, det är fredag och jag sitter hemma och pluggar, jag vet att det är första och sista gången jag gör detta igen och jag vet att jag ska sluta med skiten nu. Har hänt rätt mycket ointressant den senaste veckan. Men vafan, ointressant fakta får väl vara okej. Varit på bilkurs grej i måndags i tre timmar, spelade in i tisdags, skjöt med luftgevär med björnligan i onsdags, spelade sönder en trumma på mitt trumset i torsdag och idag har jag suttit på emogräset och gått över till hisingen med Cehå och Kiki-snus, pluggat och har varit lite sur på familjen. De diskuterar om att flytta. Flytta till stan i en trång lägenhet. Och nej, jag är inte redo för detta. Jag gillar vårat hus och där vi bor. Stan är inget för mig och absolut inget för våran familj, jag vet det. ÅHH, blir förvirrad när mina päron inte håller med mig. Men de kanske bara diskuterar, så som alla vuxna gör då och då. Hoppas det.
PUSS.

Fick var sin lyckokaka av fröken någon dag. Det stod "Vad är manligt för dig?" Och jag fick svaret händig. Och ja, jag tror det stämmer. De är faktiskt väldigt manligt.

Frida fick kåt, Mikaela bestlutsam och Kristina fick orädd i sina lyckokakor, mycket fiint!









Vi blåste bort där nere vid havet. Men det var värt de. Mycket miis. MM på det.

Älskar Krisinas fot :) Mihiih



VIP to the left side!!!11


Så härligt bild. Den gillar jag. Jaapp, en röd :)

Och såhär road var jag när jag försökte plugga, MIIIS.

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: fridisen

MEN VA?! ska du flytaaa :( ;O

fina bilder annisen :D

2011-04-09 @ 13:30:26
Postat av: cehå

men oj, ska ni kanske flytta? :O

miiis på alla fina bilder i stormen, det gillas! Och snyggjävel på sista bilden! PUUSS

2011-04-09 @ 14:39:30
Postat av: Anna

Svar Cehå och Fridisen; Hoppas fasen inte det asså... Stan är fint och så. Men jag är nog inte mogen för att bo där. Än. PUUUSS

2011-04-09 @ 16:37:05
Postat av: mikaela

men nej, ni får inte flytta:( ni har ju finaste huset :(

gillning på alla bilderna! Mys på ointressanta veckor! hihi :)))

2011-04-09 @ 19:47:02
Postat av: Mari

Jag fick en plöslig saknad att vara med dig. Du får inte flytta!

Det hade varit Torslanda utan familjen Ridderström. Nein Danke.

Lite frågande med söt Anna på sista bilden!

2011-04-10 @ 09:46:34
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Elin

Puss

2011-04-11 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0