Ta mig till kärlek ta mig till dans. Ge mig nåt som tar mig någonstans

Tjofräch! Hoppas alla mår bra nu i april månad. Det gör jag i alla fall och det kanske är huvudsaken. Usch Anna, så får man nog inte skriv. (jag skojade bara, drog ett skämt, försökte vara rolig, april april. Ja, ni vet hur det blir ibland...) Sitter just nu och halvsover med lite chipssmulor i sängen. Så det ska vara efter en galen helg!
Ha det lagom fint.
Om livet är för bra har jag hört att det är tråkigt :)
PUUSS!

Titta vad fint! Konstigt nog är jag stolt också. Men jaja, någon måste ju vara det med. Försökt att plugga lite till medicinprovet imorgon. Gick väl sådär. Slutade i alla fall med att jag målade ett riktigt hjärta, så som dom ser ut asåååå. Det tog väl si sådär en timme. Men det var väääärt! :)
Och ja, jag känner mig cool som har en textrad i Känn ingen sorg till mig Göteborg som rubrik :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN uppdatering kvinna! Nu kan jag sova lugnt ikväll hihiii.

VAFAN och du säger att du målar fult? Du ritar fult. Anna, konstigt namn.

2011-04-04 @ 21:36:08
Postat av: Anna

Svar "anonym"; Du är ful.

2011-04-06 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0