Punkdrömmar om rödvin och svarta jeans, punkdrömmar.

Tjohej! Det var ett tag sedan sist. Men äsch, det gör inget! Det har ju varit så fint väder i våran vackra stad (får skylla på det, mina vänner) Vi har ju även haft lov i tio fucking dagar! Jag och min mage blir "Vi" tillsammans, ifall någon undrar. Känns som vi grillat varje dag också. Det stämmer nästan. Vi har ju även hängt i Slottsskogen. Det måste ju vara en av dom finaste platserna i Göteborg. Har nästan lust att flytta dit :) Har även badat badtunna hos Cehå och sovit hos Fridisen i det nya placet! Grillat på båda ställernar också. Fint ska det va'! Sen firade jag och några andra barn påskafton i mitt hus. Mycket trevligt. Firade det precis som förra året. Minus att vi åt världens godaste lax och plus lite fler folk. Avslutade sista dagen på lovet med en heldag i stan med Elin-bus. Jag köpte nya gråa converse som var behövligt till max. Sedan åt vi vid vattnet. Eller kanalen kanske man säger. Skuttade sedan vidare till slottsskogen. Jag lekte estet och skrattade åt estetskämt. Det var allt fint. ÅHH, varför går jag inte där? Och nej björnisar, jag ska ine byta. Hade varit svårt att skiljas från er nu. Leker bara med tanken, så som vuxna gör. Jajaj. Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. :)
Ha det fint och lite fult.
Passar bäst så.
PUSS.












Älskar denna bilden på sötbarnen! Gaash vad fin den är. I slottisskogen.

Titta, har aldrig varit lyckligare :) En annan dag i slottsskogen.



Elins mamma säger att man inte får gå in i sådana ihåliga träd. Barn gör ju alltid tvärtemot vad vuxna säger. Jag tyckte Elin lika gärna kunde kissa där när hon satt så fint där. Men hon ville inte det.

Du är så söt, min vän.

Josefine klappar på en fin säl i slottsskogen :)


Men vi (jag och min mage igen) tackar för detta lov. Kunde inte varit bättre. Känns som ett fin sommarlov hela lovet. Så det ska var runt påsken. Tack och hej, kyssgladtej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Med tanke på hur det här lovet kändes som ett fabulöst sommarlov såå......TAGGA SOMMAREN!!! pusss

2011-04-26 @ 22:13:13
Postat av: Anna

Svar Piggelin; JAAA! Vi taggar som små igelkottar fån och med NUUUU!!1 Pusss

2011-04-26 @ 23:13:13
Postat av: mikaela

MYYYYYYYYYYYYYYYYSPYYYYYYSSSSS på lovet! :D skrattar mycket åt bilden med Chs rumpa haha!

2011-04-27 @ 21:37:09
Postat av: fridisen

HAHA åh vilket bra looov ;D

extreeemt snyggisch bilder med hihi

2011-04-28 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0