Fylld med kärlek och med fred. Med kärlek och med fred. lalalala

Hej. Om två dagar blir Elin sjutton år. Kan knappt förstå att det redan är vår och snart din födelsedag. Tiden går väldigt fort nu. Håller med Mari om dom där vårdepritionerna. Trots att våren är fin kan den vara svår. Vi borde skriva en låt om det. Mitt trumset är fortfarande trasigt. Måste fixa det på lovet. Är inte lika kul att spela om virveln fattas. Min svarta gitarr är ostämd. Men det gör faktiskt inget. Det passar bättre till min falska röst då. 
( Hoppkort är alltid så fint på våren och sommaren. Det tyckte jag även förra året; )










Fick bli några vinterbilder också. Men det är finare att ta hoppkort på våren. Och sommaren. Det vill jag ta denna sommar också. Massa på Peace&Love till exempel.
Känner mig lite konstig med stygn på armen. Kanske det som orsaker dom där vårdepretionerna. Mamma säger att jag inte får peta på det. Sådant kan ju orsaka bakterier. Men tonåringar lyssnar ju inte på sina föräldrar.
Har jag hört i alla fall.
Godnatt ni fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0