ååh, du är så cool min vän. sadface.

Jag är lite fascinerad att jag är vaken nu. Brukar sova min skönhetssömn vid den här tiden på dygnet. Men inte idag. Nejnej! Har precis gråtit till filmen Nowhere boy. Är nästan lite kär i den. Tror också jag är kär i denna veckans schema. Hade beachvolleyboll i den där nrj-hallen idag. Går en timme i skolan imorgon. Studiedag på onsdag. Slutar tio i ett på torsdag. Fredag(+matteprov. Men fröken sa att de inte var svårt, så då är det okej). Och sedan påsklov. Känns som livet leker. + Att vädrer är strålande sol och varmt som tusan.
Jag tror det är vår. Den där fina årstiden.

Vi kan låtsas att det är någon fin bild här.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0