Dark star..

Hejsan hoppsan lillebror! Känns som jag har lite smått överskottsenergi, myyys! Idag hade min klass en och en halv timme rast. Jag ville åka till centrum och skutta loss men vi var lite sega så hann inte det. Vi hittade ett popcorn packet i min väska som vi poppade upp i caféts micro. Vi bestämde oss för att ta smällen om någon var allergisk, för vem vill inte ha popcorn på en måndag liksom?! Dagen blev så mycket enklare efter det och vi fick till och med sluta en timma tidigare. Härligt! Nu borde jag egentligen jobba lite svenska och so, men asch! Har för mycket energi för det!!! Får göra något annat vettigt istället, som gå och bli kär. Det hade ju inte varit fel :)
Haha.
Puss!


Dessa kort är exakt en månad gamla, alltså betyder det att det var för fyra veckor sedan jag hade sommarlov och var i turkiet. Känns som en evighet sen...


Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, underbart med popcorn på oväntade tider! <3

2010-09-06 @ 21:58:09
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Elin

Popcorn, ja, det är du det. LOVE!

2010-09-07 @ 12:05:28
URL: http://powercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0