Balettskola.

Hejsan hoppsan lillebror! Idag har jag dansa balett hela dagen i skolan. Har gått sådär. Men asch. Jag försökte i alla fall. Såg nog rätt kul ut. Eller ah. Jag hade kul :) Jag blev så himla sugen på att platta håret nu! Ska fasen göra det! Hej hej, jag gillar att slita ut mitt hår i onödan_94. Jag kom just på att jag missade trummorna. Denna veckan med... Haha. Men fredagar är ingen bra dag att trumma på. Men hade faktiskt tänkt gå! Så tro inget annat! Jaja, min hjärna har haft fullt upp med prov och grjer.
Men nu är det ju för fasen helg! Så jävla trevligt.
Idag blir det nog svensson svensson fredag med idol och tjockismys med Ellen och Elin. FLICKORNA PÅ E!
Ha en trevlig fredag! Myys.
Puss!

Suddig bild. Men nu skjorta från Monkan!!!

Kommentarer
Postat av: ellen

Skjortan är feeeeeeeeett med korv! (=bra!!) Ja vilken svensson kväll det blev, maha. Puss <3

2010-09-26 @ 12:44:54
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Åh! Tack snygging! Höhöh, verkligen svensson svensson kväll blink blink. Puss<3

2010-09-26 @ 20:56:28
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0