Pokerkväll i Vårby Gård.

Hej. Fattar inte varför jag är vaken nu när jag är död hela dagen imorgon. Asch, man får tåla det! Idag har jag lekt med Mari, trevligt trevligt! Blev lite skutt kort och toast i mängder. Imorgon blir det orange express till skolan, jag längtar på något konstigt sätt. Älskar verkligen den bussen! (Okej Anna, du har åkt den två gånger...) Är mysigt att se saker man inte sett förr. Elin är på något läger med sin lilla MSN10 klass, avundsjuk asså!
Jaja, borde fasen sova nu. Får se om jag gör det, beror på vad min mobil säger. Haha.
Puss!








Lite sånahär mysbilder eller vad det kallas. Dock inte variation på folk men men...

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, otroligt het i hjälm.. Älskar den stunden! Man var så otroligt förvirrad av vädret och dina jumps över guppen med jackan farande som supermannen. Nästan som att jag jagade the bad guy eller ngt.. underbart, <3

2010-09-04 @ 12:39:05
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Alltid het i hjälm! Jag blev så förvirrad när du var förvirrad plus att vädret inte gjorde det bättre. Supermannen är the bad guy, but that is a secret.... :) puss<3

2010-09-04 @ 17:06:48
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0