CRY GINGER, CRY!

Hejsan och gokväll. Känns som jag inte suttit vid datan på ungefär tre månader, lite trevligt ändå. Idag firar min bror och hans flickvän sjutton månader, kändes som det var förra veckan jag fick reda på att dom var tillsammans. Läskigt. Men trevligt för dom. Idag har jag shoppat gärnet med Elin. Blev jeans och tjocka leggings. Elin köpte linne med en fin flagga på plus en grå cardigan. Härligt värre! Slutade tjugofem över tolv idag, åkte hem och letade efter min plånbok, upptäckte att den låg i väskan i alla fall, skrattade åt mig själv, tog ett äpple och åkte tillbaka till stan. I stan letade jag och Elin efter Gingers och Blondys. Någon lek som folk kollade väldigt mystiskt på oss. Mys.
Men nu ska jag sova. Ska traya Orangs express och hoppas Kristina är på den, så man vet vart man ska hoppa av! Hoppas hoppas!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0