Novemberlov.

Hej! Skulle egentligen vilja skriva godmorgon men upptäckte att klockan är lite för mycket för det. Skit samma.
GODMORGON, GODMORGON!
Igår morse vaknade jag upp i Lindome. Härligt värre. Jag, Christine, Frida och Mikaela däckade i Christines säng. Mys! Vi plus Kristina hade varit i sjövik på dagen. Första gången för mig att besöka den vackra stad. Om det ens är en stad. Hih. Mikalea visade oss runt i det "centrala området". Sen kastade vi katter i brevlåder, klättrade på tak, besökte vårdcentralen, åt muffins, drack saft i mängder och fixade coola frisyrer. Efter vi gjort allt detta stack vi till lindome. Vi tuffade oss på ica och stack en snabbis till Fridis och sen Christine. Mycket trevligt!
Igår var vi hos mig. Jag och några härliga barn. Vi skrattade. Rätt mycket faktiskt. Så kan man nog beskriva kvällen. Någon grej i vårat hus har visst gått sönder så vi har ingen värmen. Just nu är det 14.7 grader. Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta.
Tror jag ska gråta.
Puss!

Bilder från det fina november-lovet:

Jag och Elin våldgästade Kristina i måndags.

Onsdagsfik med Ellen på amhultstorg finfina trappor. Sedan middag med Kristina och Christine i stan. Hängde på avenyn och var coola. liksom.



Moget Kristina, moget.
Moget Anna som tar kort på det, moget.

Jag ser smart ut i dom. OKEJ?!

Inte lika smart som mig vaa?! Nä. Just de :)

Centrala sjövik :)



Dvärg Elin....?

Hej hå, let´s go!


Bara för att vi är coolast i stan.

Snällt att inte ta kort på några andra. Men de vet att jag gillar er ändå.

Nu - Fiskpinnar med potatismos. Favoriten nummer ett!

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, underbart skabbig kväll, så det ska va!! fina bilder pysen. du får mysa in dig i filtar och dricka te och ha raggissockisar. Om du fryser ihäl kommer jag och räddar dig med päslen! myyys. puss på dig <3

2010-11-07 @ 22:15:41
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Jädrans vad skabbig kväll! Eller ah, vi var väl dom skabbiga och de andra de fräscha... Jag har legat i min säng hela dagen och haft två täcken på mig! AS nice. Puss, stumpirumpan<3

2010-11-07 @ 22:48:27
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Elin

EHHYYEYEYEY, jag sa att du såg ut som en dvärg juu! :( Pusss<3

2010-11-07 @ 22:48:54
URL: http://redheads.devote.se
Postat av: Anna

Sv Elin; Men men... Jag trodde jag sa det till dig :( Men du är dvärg ändå. Puss<3

2010-11-08 @ 16:52:46
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0