Opposite.

Godkväll. Jag är jätte trött. Jättetrött kanske man skriver. Men jag är inte så bra på detta språket.
Idag har jag i alla fall lekt med Elin. Vi åkte till staden Göteborg tidigt som attan (tidigt för att vara oss, mehe) Kollade på coola kläder och önskade att vi hade lite mer mod så vi kunde köpa de coola kläderna. Efter en stund  hittade Elin ett par svarta jeans till mig. Jag var cool nog att köpa dom i alla fall. Cool-katt.
Natt, katt, svart.
Det rimmar ju lite.
Godnatt Sverige.
Puss!

Vi var så coola när vi var små.
Mogna och coola.
Typ the opposit nu, lixsom.
Kyssss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Våga och våga. Jag vill ha lite mer pengar bara :(

2010-11-05 @ 15:26:42
URL: http://redheads.devote.se
Postat av: Mari

Det var ett år sen. haha.

Ni är ju coola kidz (hatar kids/kidz ordet usch) (Charoltte perelli använder det ordet och pernilla wahlgren.)

2010-11-07 @ 12:24:45
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0