Säg bara till när var hur.

Hejsan. Idag vaknade jag tidigt. Väldigt tidigt. Men det är inte konstigt med tanke på att jag somnade typ nio i Christines säng :) Snäält!
Igår åkte jag, Kristina och Emma till Christins fina hus med 17:17 tåget. Heja, heja! Där var Chrille-booi och Fridiis, hih :) Boysen fixade musiken. Christine spottade mig i ansiktet. Vi skrattade. Tro det eller ej, men det gjorde vi, faktiskt. Senare hittade lite mer folk dit bland annat Linnea, Ellen och Mattis. Härligt värre! Vi åt thai mat och hade lite snöbolls krig. Inget konstigt alls :) Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår. Vi skakade våra ass (plus tänder, hehe) som in i bomben, sjung falskt, dansade magdans och kröp på golven som små katter. Man får göra det ibland. Så blev väl kvällen. Typ. Ah.. Hejhej.. Sen somnade jag. Sov lite för djupt och hjälpte inte till slavarna att städa. Snälltjej_94. Vaknade vi sju och sprang och väckte Christine genom att hoppa på henne :) Tiep. Vi prata länge och skrattade högt och hoppades inte att någon skulle vakna. Dom vaknade inte. Tur! Sen åt vi familjefrukost med ljus och marmelad. Myyys!
Min vänster arm, mina knän, min hjärna och min höger fot mår på humör minus idag. Oh, yes.
Puss!
Jag var lite för glad för att få tanken på att ta kort, syndsynd.

På orange någon morgon. Älskar att jag alltid tar kort på den bussen<33

Elin och tomten i tisdags, på våran 7års dag.

Clas Malmberg (Hjärta)

Glada barn på repet i fredags!!

Anna, Ellen, Mari & Elin. Namn och bild på oss över våra krokar.

Efter repet sprang vi hem till mig och kollade på Spider Man 3. Sen började det snö så jag och Ellen sprang ut utan skor och frös. YEAH!

Tog bara såna här fina kort igår. Hihih :)

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, ja det var riktigt festligt i lördags! Ooooch i fredags ey!?!?!?! Hihi. Puss <3

2010-11-22 @ 15:51:01
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha älskar din "skada våra ass (och tänder)" HAHA du var så söt mitt lilla barn <3 tycker synd om din arm. pussa på den från mig :))))

2010-11-22 @ 18:08:01
Postat av: Anna

Sv Ch om jag gissar rätt; Vi älskar att skaka ass och tänder, hih :)) Armen är inte var den en gång varit.. Men asch! Den gillar det! Pussy pussy! hihi

2010-11-22 @ 18:48:55
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Fest, hest, mest...! Fredags var oootroligt mysigt med dig och mariis. Hopp hopp i snön snön, puss<3

2010-11-22 @ 18:50:17
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0