Visst du kan gråta om du vill.

Hejsan. Här sitter jag med ett täcke runt benen och dricker alldeles för stark saft med sju isbitar i. Lite sådär måndagsmys liksom. Idag hade min klass bara en lektion. Det var något omvårdnads prov. Typ. Ja. Efter det skuttade jag och Mickis på spårvagnen och bländades av solens strålar. Sommar tänker man då. Men nej, det är inte sommar. Mer tvärt om. Sen skilldes vi åt. Jag for hem och snorade ner hela mitt hus och tog sedan en promenix med Elin. Vi kände oss som sextio årgia tanter som bestämde våran sju årsdag imorgon. Middag på stan och sedan konsert. Vi ville egentligen gå på teater, för det låter mer tantigt. Menmen, så gamla är vi ju faktiakst inte. Efter en stund kom Linnea och mötte oss vid gula kiosen. Det var trevligt. Efter två timmar ute i kylan traskade vi alla hem.
Gammal och gaggig!
Hihi :)
Puss!

Bilder från helgen. Hejhå.

Jag och dessa två förortsbarn vaknade tidigt i lördags och stack till Göteborgs coola kvarter.






På denna skolan gick min mormor som barn. Lite smått coolt att vi stötte på den helt plötsligt.

Sedan hoppade Mattis och Ellen på oss. Vi lunchade i Vasa och sprang runt i Haga. Härligt, härligt! Smygfottade, oh yes!

Efter vi varit på stan stack jag hem, sov i en halvtimme och åkte in till stan för att möta upp Christine och Kristina. Vi såg bio och coolade oss i lindome. Som vanligt liksom :) Hihi! Sov hos Chrille-booi och i söndags blev det rep med en man kort. Kortet är utanför Ladan. Härligt ställa att vara ensam på. Eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0