Somnar nollsju vaknar igen på natten.

Hejsan hoppsan lillebror! Jag sitter och skrattar lite för mig själv. Vet egentligen inte varför. Men man får faktiskt skratta. Det gör så kallade människor ibland :) Idag har jag, Mikaela, Kristina och Christine varit duktiga och gymmat direkt efter skolan. Fattar egentligen inte att vi var så bra, men det var vi. Älskar att jag spände mina arm "muskler" framför någon biff. Kände mig cool. Idag är det sista november. Imorgon börjar en ny månad och inte vilken som helst utan just December månad. Imorgon är det även två fucking jävla veckor tills Chrille-booi fyller år! Och på fredag är det spelning. Känns väldigt kul. Faktiskt. Har trummat sönder mina stackars fingrar så jag är taggad som in i bomben. Behövs bara ett litet kafferep innan. Så man vet vad och hur man ska spela. Om jag minns rätt blir det kafferep på torsdag. PERFEKT!
Nu ska jag trumma sönder mitt bord. Hoppas det går sönder. Hade varit så roligt att se :)
Puss!

Hopp hopp på järntorget. Ch och Fridiis köpte Sum 41 biljetter och Kiki-snus köpte herr Anttila biljett.
Hej hå!

Härligt rep i fredags, hohoho! Papperskorgen på Ladan :)

Jag och denna skitungen stack hem till Christine och gjorde Öckerö osäkert. Kriminella gänget!

C00lingar på färjan.



Kommentarer
Postat av: ellen

KAFFEREP KAFFEREP KAFFEREEEEEEP (fotbollsmelodin, hejhejhej!!!!) Ska nog färga håret grått också, hihihiihiii. Puss<3 Jag fick en chokladkalander av mamma igår, thihiihih. Så jag fick öppna första luckan, hihh. Spännande var det!

2010-12-01 @ 07:46:55
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Jag är jätte pepp på kafferep!! Oh, grått som är så fint. Konstigt att du fick såndära kalender :) Hihi. Puss<3

2010-12-01 @ 17:58:53
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0