Klassresa till Budapest. Normalt? Mycket normalt.

Hejsan. Idag fyller jag år. Gammal och gaggig. Mys. Det är ju aldrig fel med lite födelsedagar då och då :)
Idag kom också min klass hem från Budapest efter extremt roliga dagar! Har inte skrattat så mycket som jag gjorde då på riktigt länge.
Började med att vi åkte i fredags till säve flygplats. Efter två timmar var vi alla äntligen inne i flygplanet. Skrek, sjung och dansade på flygplanet så alla vi inte kände tyckte nog att vi var jätte jobbiga. men asch, man lever ju bara en gång :) Kom fram till hotelet efter typ tre timmar. Då visste vi att tjejerna skulle sova tolv styckna i ett rum och två i ett annant, för att alla inte fick plats. Stefan och Jack "lottade" om dom två mobbade platserna, och självklart skulle det rummet gå till mig och Elin. YEAH! Haha, men var faktiskt bra trotts allt :) Fick ju tv och bestämma själv när vi ville duscha. HA! :) Åt tre rätters på kvällen och sen utforskade vi hamnen. Mys :)

Väntan på sääääve.

På flyget gött!

Suddig men snell.

Typ Sverige där nere. Göteborg. Ja. Det måste de ju vara :)

Hotellet!!!1111

Samma dag på kvällen. Vissa gick till donken för att de var hungriga. De andra barnen fick roa sig själva. Som bli hotade av en vakt att hon skulle ringa polisen om vi inte gick :)

Tjej-bög-gänget utanför ett fint slott :)

Andra dagen. I lördags alltså. Då skulle vi på någon busstur som visade runt budapest. Trevligt trevligt. Tanten kunde lite svenska för hennes son var dansk. Eller något sånt. Lyssnade inte så mycket. Men hon tjötade hela tiden om "Ett annat världskrig". Det visste vi Svenska inte om. Eller vissa :)
Sen blev det bad på något badhus. Stort, och påminde av Skara Sommarland, fast innomhus. Mycket trevligt :)

Bus-barn.

Vi får sitta längstbak i bussen!

Elin och jag uppe på någon staty. När man är turister får man göra vad man vill! :)

Tänk om vi skulle ramla ner..... :)

ÄLSKAR DENNA BILD SÅ OTROLIGT MYCKET!!!!
Skulle egentligen bara ta kort på den playboy grejen för jag tyckte det var så fult. Så kommer två poliser. Haha! Stackarna, de vet ju knappt att de lever...

Buss i vattnet. HALLÅ?! :)))))

Tycker bilden är så fin. Speciellt när ingen kollar in i kameran. Ser ut som om dom är inklippta. Thihi.

Söta barn på trappan.

Fem barn framför Budapest stad.

Kommuniism klass!

Tredja dagen, i söndags blev det sovmorgon till nio. Behövdes nog för alla. Särskilt för vissa som sprang runt i korridorren och släpade lik till olika dörrar. Hm.... Sen med bussen till något shopping center, 600 affärer. Mys. På kvällen blev det fin restaurange. Läskiga franskmän, skratt och citron servetter, det var den kvällen det. Haha :)
Och på tolv slaget kom hela klassen mot mig och sjung och gav mig presenter. Vilken gullig klass jag går i :) Killarna deckade typ vid två medans tjejerna var uppe nästan hela natten. Jävla veklingar som killar. Orkade inte riktigt dygna, sov ungefär två timmar med David och Linnea medans Elin dygna själv. Känner mig hemsk som inte var vaken med dig Elin. Du överlever :) Haha.

Elllllllen!

Trötta, men glada. Höhö :)

Gap och skrik sjukan!

I en hiss påväg till några grottor. Scary!

Här hoppar jag och Elin på vårat rum. Vi fick nämligen göra precis vad vi ville. HA! :)

På den fina restaurangen. Elin och Jack. Coolingar.

Marii och Linnnnnea :)

Stefan och biff-David. Och Torlief i blått :)

Vi gillar att ha servetter i munnen på restauranger :)

Hej ho, let´s go!

Röd tunga och klara tankar :)

Skutt å hopp! Ser ut som jag har en baby i magen, men det har jag inte. Davids otroliga snygga tröja!!!

Blir man utekasstad så blir man :) Haha. Nästan så i alla fall.

Haha! Kan inte sluta skratta! :)))

Den sjuttonde maj, alltså idag, åkte vi hem. Packade runt fyra imorse så det ändå som gjordes var att äta äcklig frukost innan vi alla åkte. YEAH :) Somnade till i någon sekund och upptäckte att vi var framme. Skönt! :)

Myyyys,

COLA!

Tihöhöh :)

Nu ska jag sova för jag dör av trötthet annars. Tack alla goa människor som gjorde denna restan så rolig :) 
Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, älskar bilderna! Härligt härligt, PUSS

2010-05-18 @ 16:33:25
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Julia

låter jätte härligt att fara på klassresan till nå roligt ställe ;) självklar solar jag till dig med! :)hare gött och hälsa alla! :) puss och kram <3

2010-05-18 @ 17:15:24
URL: http://julianilssonn.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det var sååå nice! :D haha Fiiina bilder! bilder säger mer än 1000 ord! :D <3

2010-05-18 @ 18:25:33
Postat av: Julia

Åhh vilka mysiga bilder Anna :) tack för en härlig klassresa :)<33

2010-05-18 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0