Heja Abbe.

Hejsan. Just nu önskar jag att jag hade massor med pengar. Eller det kanske man önskar sig hela tiden, men just nu vill jag ha det som mest. Då skulle jag muta alla lärarna så jag skulle få MVG i varje ämne. Skulle vara sååå skönt :) Idag var det NO nationella. Va fan?! Ska man ha nationella i det med? Svar: Ja.. Men jag var helt borta hela provet. Tänkte på allt annat utan NO. Typ varför jag är tjej, hur lång är man om man är normal, varför stolen jag satt på knakade om man rörde sig och varför Erik skrev så konstiga svar. Nej. Det sista ljög jag faktiskt. Såg ingenting vad Erik skrev, han skrev alldeles för litet... Jaja. Har man inte "pluggat" så går det som det går. Men vissa MVG-barn tyckte till och med att det var svårt. Så det gör inget. Asch, om man får IG på skiten gör det inget.
Det löser sig! :)
Men rätt skön dag ändå. Inte gjort något mer än det. Mys.
Snart ska jag på öppethus på min skola. Säger att det är min skola för att jag gillar den. Där ska jag gå :) Men på socialmedicinska vårdnads programet eller barn och fritid tro. Det är frågan. Eller omvårdnad och bli brandman som Sebastian :) Då kan vi rädda folk tillsammans. YEAH!
Puss!




Fembot - Robyn. 1:01 - Jag älskar dig.
Elins favorit låt nu :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Don't frogett the cats!!!!

Oc jag älskar dig! hhö, ist för hatar där :) PUSS<3

2010-05-05 @ 19:15:57
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: ellen

AAAAAAAAAAALLT LÖSER SIG! Kom så hoppar vi för stupet, för aaaaaaallt löser sig :)<3

2010-05-05 @ 19:19:39
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Elin; Katterna är alltid med! :))) Vi gillar inte att hata, det lärde jag mig på min skola igår :) puss<3

2010-05-06 @ 07:28:30
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Vi hoppar, vi hoppar! För aaaallt löser sig :) Det gör de fan! Thihi puss<3

2010-05-06 @ 07:29:28
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0