Skutt och hopp, snopp på topp.

Rimmar min rubrik?! Hittade på den alldeles själv så om den rimmar är jag väldigt stolt :) Brukar inte höra när saker rimmar och när det inte rimmar. Borde söka läkare för detta. Men har inte tid nu. Idag slutade vi 11.25! Såna dagar i skolan är fan bäst. Åkte då hem till Mari och gjorde amerikanska pannkakor. Alla vi barn hade varit hungriga hela dagen och var sugna på såna goda pannkakor. Så det fick de bli! Filmade liite NO-film. Åkte till återvinnigs stationen med Mari och filmade på ölburkar. Sen åkte vi hem. Trevligt! Fortsatte filma och några timmar senar gick jag hem för mitt huvud dunkade. När jag kom hem skrattde jag åt mina föräldrar, kollade på toppis modellis, gjorde lite SO och nu sitter jag och är psykolog för Elin. Hon har ångest. Eller bara homosexuell som Lill-Eriks marsvin. Tror mer på ångest. Det är så typiskt Elin style! Mähäh nä, nu ljög jag igen :)
Puss!

Vi var två i ett hotell rum och hade nog stökigast, kom alltid sist till samlingen, men HALLÅ?! Vi var ju faktiskt TVÅ på ETT BADRUM!!!

Linnea posen!
Haha, men nej?
Linnea är mycket sötare i posen :)
Älskar när hon gör den haha :)

Imorgon är det ingen engelska för alla 6:or ska komma och besöka skolan. GÖTT! För fyra år sen, när vi hälsade på skolan (usch vad längesen!) kunde Elin allt för att hennes syster gick i A-laget. Kommer ihåg att jag, Elin, Nattis och Linnéa inte orkade springa till bussen så kom typ en kvart försent. Var redan då cool! På vägen bestämde vi lite coolt att vi skulle skylla på bussen, att den var sen eller något sånt. Men när vi kom dit sa alla fyra lite försiktigt "Förlåt att vi kom försent..." Och ingen vågade säga något. Rena rama mardrömmen att börja högstadiet ju!
HÖGSTADIE PERSONERNA!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! du ser ju ut som en kissande hund! ;) haha hoppas verkligen inte jag gör det ;O haha men du du ska ju ta bak benet inte åt sidan, och kortet ska tas från sidan ;) haha! du är sööt!<3

2010-06-02 @ 19:21:54
Postat av: Anna

Sv Linnea; Hahaha! Sorry experten :p Men du är faktiskt en kissande hund.... :$<3

2010-06-02 @ 20:12:37
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0