När jag ska vara duktig skiter allt sig. Baajs...

Åh vad jag är arg. När jag för en gångs skull ska jobba på mitt teknik arbete, så funkar inte Word på min dator! Va fan tänker man då. Har aldrig behövt det innan, och så just nu! Fuuuck! Egentlige är jag rätt så glad, men kommer inte orka jobba på det någon annan gång. Men jaja! Det löser väl sig som allt annat :)
Idag fyller min farfar år  :) Grattis grattis. Om exakt två veckor fyller jag år. Tiden går snabbt när man har roligt. Haha. Nästa vecka på fredag åker klassen till Ungern. Fan vad trevligt! Jag längtar.
Pål pål, som man säger i Polen!
Puss!

Vi två sjutton år.


Kommentarer
Postat av: ellen

Allt bara suuuuuuuuuuuusar (snusar) förbi. (L)

2010-05-03 @ 20:10:57
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0