Grillning med mys.

Hej hej och fruktansvärt mycket hej. Det brukade Linnea säga för ett bra tag sedan. Mys.
Igår blev det grillning hos Timmy, sen hämtade vi Daniiel och åkte till stranden och åt tårta, Daniel fick Borat dräckt så han provade den, sköldpadds racade med Ellen, Kastade tårta i havet, kollade på en konstig gubbe, gjorde en stor bög-hög medmera. Väldigt trevligt :)
Idag känns det som sommarlov. Skönt väder och trevlig dag. Längtar som tusan. Och om bara tretton dagar far jag till Turkiet. Längtar som tusan!
Puss!

Happy face!!!

Jag undrar vad dom kollar på egentligen.... Haha :)

Glassbilen! Köpte fin tårta till Daniel. Bara 149kr. Jyrk betalar.... Haha

Ellens extremt snygga tröja som blev köpt i Buddis! :)

Trygg-hansa-Göteborg

På en sten vid ett hav. Mys.

Batteriet dör inom kort så kan inte fixa mer bilder. Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: alice

eftersom att hela världen läser din blogg (som du vill, alla veT) så är det bra att du säger gordnatt till den!!!!!!!! :) <3

2010-05-24 @ 20:27:31
Postat av: Anna

Sv Alice; Jag vill inte ha några läsare. Faktiskt. Förutom mitt lilla bög-gäng förstårs :) Godnatt min lilla världe!! :)<3

2010-05-24 @ 22:10:59
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: alice

hahaa annis jag vet :)

2010-05-25 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0