Pajad fredag.

Hejsan. Idag är det fint väder. Mys. Igår så frågade jag Linnea om jag hade feber. Hon rekommenderade att jag skulle ta tempen och kolla. Och mycket riktigt hade jag feber. Ensam hemma och inte orkar gör något är jobbigt. Mamma jobbade, pappa är inte hemma och Niklas var hos Emilia. Så jag ringde hem Niklas så han skulle tahad om sin lillasyster. Snäll storebror jag har :) Så ingen skola för mig idag. Mamma gjorde någon häxblandning på hallon och banan. Hm... Gott i alla fall (y) haha. Somnade i solen så tror jag fått lite färg. Vi kan ju alltid hoppas.
Nu ska jag gå och göra paj. Mys.
Puss!

Ellen och jag på mitt och Elins lilla hotellrum. Blink blink haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0