Henry ler när andra rynkar pannan.

Min paj jag lagade blev jätte god enligt mamma och äcklig enligt Niklas. Men han är ju sjuk så han förstår sig inte på sånt där. Stackarn. Efter vi ätit åkte jag försiktigt till Willy's med min huvudverk. Köpte karameller. Sa hej till några barn som kollade på min moppe. Åkte hem och kollade på Talang. Lugn och skön dag. Behövdes nog en sån fredag när man är smått sjuk själv.
Imorgon är det sista gången på Mini-tennisen för denna termin. Tror inte någon av alla barn kan mitt namn. Men asch, jag gillar att bli kallas fröken. Då ska vi leka massor med lekar, för det gillar jag. Det gör nog barnen med. Vi får hoppas på det :) 
Ellen ringde mig förut och frågade vad jag lagt hennes rakhyvel. Jag berättade att den låg i den vita rocken i hennes utklädnings låda. Hm....  Den bara hamnade där!
Elin berättar om hennes roliga farfar. Jag skrattar. Han är allt rolig han.
Just nu önskar jag att jag kan flyga. Då hade flygit. Långt som fan. Och så önskar jag att medicin finns till allt dumt här i livet.
Puss!

Anna som är sjuk, inget smink och solbränd. YEAH! haha! Tröttjävel!

Barn i buddis :)

Skulle lägga upp mer bilder, men är så otroligt trött så jag skippar det.
Godnattt världen.

Kommentarer
Postat av: Mari

Du är så överdrivet söt och fin utan smink riddaren! (överdrivet mitt nya favorit ord) krya på dig<3

haha någon måste ju kunna det men fröken är allt bra det med :)<3

2010-05-21 @ 23:38:00
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha tack Mari, men jag tycker själv bara att jag ser överdrivet trött ut höhö :p Tack :) Haha vi gillar det ordet starkt :)<3

2010-05-22 @ 19:38:49
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

Söten! Jaa, haha. Tur att du kom ihåg vart du la den, mycket duktigt! Nu kan jag ha lena ben istället för en skev ren. Rimma är vår passion, puss

2010-05-23 @ 16:48:01
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Jag har bra minne :))) Ja! Tur är väl det! Rimma rimma simma<3

2010-05-23 @ 20:00:10
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0