Spex på en torsdag, hej hå!

Hejsan. Idag är det tjugonde maj och solen skiner som bara den. Otroligt skönt! Trodde aldrig att den skulle hitta hit till gbg igen. Men det gjorde den. Mys. Idag var det syslöjd och sen spexfoto. Efter det slutade vi. Skönt! Åkte hem till Mari och åt plus hämtade filmkamera. Åkte med moppen sen till Ellen-bus. Där spelade vi in våran svenska film. Jag är nog världens sämsta skådespelare. Skrattade och sprang runt i klackskor när jag var en tjock gubbe med rynkor. Men var tvungen att vara längre än Ellen, hon var ju tanten i huset. Filmade, filmade och filmade. Blev tjugo minuter film, men var typ bara tre minuter som vi inte skratta på. Bus-barn... Vi tänkte ha en extremt duktig helg och filma på lördagen. Tror jag i alla fall. Fast inte Elin. Hon ska nog ha väldigt kul i värmland. Lyx! Förut när jag skulle skriva lite på mitt so-arbetet så somnade jag! Mitt på golvet i mitt rum. Satt i min säng och skrev och vipps vaknade jag på golvet av ett sms. Minns inte att jag la mig på golvet ens. Kanske flög dit i mina drömmar. Kan ju alltid hoppas på det :) 
Ursäkta mina små vänner, fiender, grannar och hästar för att jag varit riktigt piss sur. Orkar inte vara på bra humör nu. Funderar så mycket på allt jobbigt. Det är inte lätt när det är svårt.
Godnatt.
Puss!

Spexfoto! :)

Kommunist - Javisst!
Alla tjejer i klassen på översta och understa kortet. Det är najs-majs :)

Slitna kommunister hej hå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0