Godnatt Söndag!

Hejsan. Åh vilken underbar dag! Även fast det är söndag har det varit en fantastiskt bra dag. Först var det fotbolls träning. Varmt så man kunde vara i shorts plus t-shirt (y) Sen åkte jag och Mari moppe hem. Då solade jag och gjorde mat. Duktigt barn va :) Sen hämtade jag Elin i hennes hus och åkte till glassbaren. Då bajsade nästan alla fiskmåsar på oss. Men vi skrek så dom flög iväg :) Tur det! Efter vi knökat i oss glassen åkte vi hem till Elin. Elin hade spillt glass över hela hennes ben. På dom fina sommar jeansen också... Men det gjorde inget. Sen ville vi åka någonstans. Skulle åka till David, men han bor ju så långt bort. Sen ville vi åka till Sebastian, men vi visste inte om han var hemma. Så vi åkte till björlandakile istället. "Värmde" oss vid havet. Och precis då träffade vi David och Markus. Dom skulle äta glass och de ville inte hjälpa en unge som inte kunde öppna en dörr. Sadface...
Nu ska jag sova. Det är ju trots allt söndag och jag är helt slut.
Puss!

Linnea-söt!

Ellen-pussimuni

Elin-daahsnygg

Soligt värre!

Är helt röd, har nog bränt mig. Eller Glasbars kvinnan sa det i alla fall. Men hon ljuger ju så mycket för alla barn som ska köpa glass :)

Elin tog bägare för att hon inte skulle spilla. Var mer glass på bordet än i munnen haha :)

Tänk positivt, snart är det helg :) Mys!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha till allt! Finfina bilder. SOOOOOOOOOOOOOMMAR! HU HU<3

2010-05-03 @ 18:12:29
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi gillar allt, ho-ho som tomten säger på sommar'n :) Puss<3

2010-05-03 @ 19:03:22
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0