Early in the morning!

Hejsan. Om bara några timmar sitter jag på ett flygplan till Buddis med klassen. Tyckte det var jätte längesen jag flög sist. Men det vare inte. Flög i höstas, men bara upp till Piteå :) Men det tar ungefär samma tid till Ungern. 
Idag har jag inte gjort ett piss. Har suttit vid datan och tänkt skriva klart teknikarbetet. Det är ju faktsikt tanken som räknas :) Så lite duktig har jag ju faktiskt varit. Men har faktiskt tränings cyklat lite för jag kände mig så äcklig så var illa tvungen. Mys. Har legat på en sån spikmatta jätte länge, så hela ryggen är röd och känns solbränd. Har hört att det bara är bra. Men man vet ju aldrig.
Men ska sova nu, ska upp nio imorgon för att packa klart det viktigaste. Man vill ju inte glömma det liksom. Eller kanske.... Nä. Nu ljög jag igen. Godnatt.
Puss!


What will we do with a drunken sailor?
What will we do with a drunken sailor?
What will we do with a drunken sailor?

Early in the morning!




Kommentarer
Postat av: Elin

Har ordet drunk något med bilden att göra? Det hoppas vi inte ;) PUSS<3

2010-05-14 @ 11:15:15
URL: http://powercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0