Allt låter så smart.

Hejsan. Nu har jag nästan packat klart. Fattas bara det viktigaste :) Jag har packat otroligt smart enligt mammi, så har en jätte liten väska. Skönt. Mamma lärde mig hur man ska räkna ut något i svenska kroner. Man tar den summan som tex en väska kostar gånger 0.0365. Då får man det i svenska kroner.
Tex om den kostar 11500 forint(?) så tar man 11500x0.0365=419.75 kr.
Smart.
Jag borde ha mvg i matte.
Fast det inte var jag som kom på det...
Men asch! Skulle ju vara kul att ha mvg i matte i alla fall :)
Puss!

Gympa dojjer,
Fin skor,
vinter converse,
vårtex.
Det är grejer de!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha vårtex! du är söööt<3

2010-05-13 @ 20:11:49
Postat av: Anna

Sv Linnea; Tror hela min familj säger vårtex, sadface... Du är :)<3

2010-05-13 @ 23:50:42
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0