Gamla men mysiga sommarbilder.

Hejsan. Nu är det fan ledigt enda tills tisdag för våran klass. Otroligt skönt! Idag var det sån "Trulsefestivalen" dag. Vi vandrings gruppen gick bara runt och undrade när vi skulle sluta. Mys. Spelade med det bandet man spelar med i skolan. Kom inte ihåg texten, så mitt i låten slutade både jag och Martina sjung. Trevligt trevligt. Blev tyvärr inte att vi i normal bandet spelade, lite synd det. För dom hade såna annorlunda trummor som min skola i höst har. Måste ju öva liksom!!!!111 
Sen åkte bög-gänger in till stan. Hela värmland skulle komma till liseberg så Elin och Linnea gick dit. Mys för dom. Jag hittade senare en tröja som jag ska ha i Buddis. Vi hoppas på värme! 
Dom har visst inte samma eluttag där sa någon smart unge jag känner. Så nej Linnea, jag kan inte ta med mig plattång. Haha sött barn. Dagens ilandsproblem.
Puss!




Gamla med mysiga sommarbilder. Åh. Nu längtar men verkligen till sommar. Men det är ju faktiskt inte så långt kvar :)
Vill bara skryta och säga att jag har fått ny busshållplats vid mig! Trodde att denna busshålplats var för mobbad för att få en ny, men icke! HA! :)
Äntligen något man kan skryta om här i livet.
00:00
Önska dig något.
Det gör jag.
Som fan.


Kommentarer
Postat av: Linnea

men anna man får ju ta med sig ett kontaktuttag som man kan sätta i sin plattång i!;) daah! :D

ohhh sooommmar! :D<3

2010-05-13 @ 12:19:14
Postat av: alice

JAA!!! en smart unge som jag känner haha. :P

2010-05-13 @ 14:13:39
Postat av: ellen

JAAAAAAAAAAAG ÄR DEN SMARTA UNGEN, OUFF! Åh, den sista bilden känner jag allt igen! Rörö, mys rörörörörörörörörörÖ. Puss<3

2010-05-13 @ 14:42:43
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Linnea; Men har jag det? Nää. Så DAAAH! haha :)<3

2010-05-13 @ 15:17:40
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Alice; Det gör du va?! :)<3

2010-05-13 @ 15:18:19
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Det är de :))) Röre var mys. Då vi hittade på namnet till bloggen ju. Coolt. Mjaa. Puss<3

2010-05-13 @ 15:19:34
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0