Skogsmullar.

Hejsan. Klockan är inte alls mycket, men i min hjärna är den det. Jobbigt asså...
Igår skulle min grupp på elevensval vandra. Så det blev de! Alla barn hade såna stora väskor på ryggarna och vårtex skor. Modenatur, hej hå! Vi traskade lite mer än en mil, riktigt duktigt enligt mig. Träffade några Bernadotte människor mitt i skogen. Inte Carl, men några andra.
Vi alla trettiotvå barn plus två biffiga fröknar hittade tillslut där vi skulle tälta. Det tältet vi hade var för fyra stycken. Men asch! Vi gillar att vara nära varann, så vi var sex stycken i det istället! Haha.
För att hålla värmen knökade alla sig framför elden. Mys. Runt tolv, ett var jag extremt trött och det förvandlades till överskottsenergi. Satt där och försökte komma på några roliga lekar. Vi skulle leka Robinson, då det är öråd då man ska rösta ut folk. Så sa Jack att han ville rösta ut mig, men då skrek jag att jag var imun för jag vunnit den tävlingen. Tur att jag var imun liksom! :) Sen lekte vi att jag skulle komma på en färg som just symbolyserade den personen. Vissa personer kunde jag knappt namnet på. Så dom fick bli färgen svart, för att jag inte kände något. Men sen tyckte jag att jag var så hemsk, så dom fick fina färger tillslut :) Jag är snell. Blev inte många timmars sömn i natt. Men det gillar vi alla skogsmullar. Gick kortare väg hem, hur detta nu gick till... Skönt. Somnade på bussen hem, tur att jag har så snälla vänner som väcker mig innan jag ska av i alla fall. Hade ju inte varit kul att åka tillbaxs till stan igen.
Men nu ska jag sova, hej hå!
Puss!

Vi väntar på spårvagn!!!

Krigsmålning!

Glada barn :)

Piggelin!

Skogsmullar!

Tur att det inte var kallt, HA!

Myys.

Linnea skulle sova vid ELDEN! Nää... Men det var ju varmt där :)

Fiiint,

Har massor med mer bilder men orkar inte lägga upp alla.
Sextiotvå stycken blev det. Ohh najs-majs.
Jaja, godnatt världen

Kommentarer
Postat av: ellen

FINA BILDEEEER. Haha. Modenatur (y) modernatur skulle jag vilja säga men det vill du nog inte. Hähä. Mys med skog. Tog kort på dig när du sov, haha! Så söt var du. Puss

2010-05-11 @ 16:47:40
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Modernatur kan vi också säga, hej hå! Mys på myset. Hahaa! Ellen smygfotar överallt. Mihähä. Puss<3

2010-05-11 @ 19:06:52
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0