Maj-barn!!!!!11

Hejsan. Idag är det första maj. Om exakt två veckot åker klassen till Ungern. Ypperligt trevligt! Hoppas på maj väder nu när det är maj. Idag blir det grillning med några familjer och sen leka med mina vänner. Bus.
Igår åkte jag Linnea Elin och Sebastian in till stan för att möta Mari Alice och Ellen. Vi bestämde oss för att kolla på chalmers cortegen. Gudarna var inte på vår sida igår, regnade hela tiden. Bajs. Elin och Linnea gav upp innan det startade, men jag förstår dom. Var hemskt där i regnet. Men vi tappra män stod kvar och kollade på 20 vagner. Sen gick vi. Då blev vi minus Mari stoppade av polisen. Fattade inte att dom stoppade oss och inte Mari! Haha. Efter det sprang vi till nordstan och köpte karameller och vindruvor. Sen blev det hem till Ellen och myste.
Trevligt trevligt :) 
Puss!

Avenyn!

Glada och borta barn :)

Bus.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men haha usch vilka bilder på mig! dom andra supersöta som vanligt! men okeeeej. men jag hade inte riktigt turen med mig den dagen så... pusspådig<3

2010-05-02 @ 10:42:54
Postat av: ellen

Mysdag! Ja de vuxna och Mari (haha) får allt gå, jaja, jaja. Inte vi, nej, nej! :D Puss<3

2010-05-02 @ 13:52:53
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Mari

Bilderna vart fina allt, härliga!

HAHA Ellen, tack?<3

2010-05-02 @ 15:59:35
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0