Tankar från huvudet #1

Hejsan hoppsan lillebror! Har alltid viljat ha en liten lillebror. Som är typ två eller något. Men han får inte bli äldre och jobbig. För då vill jag inte ha en lillebror. Men det är ju lite svårt. Barn växer ju så snabbt i den åldern...
Nä. Nu vill jag nog inte ha en lillebror mer :) Tänk att inte vara yngst i familjen längre. Det är ju hemskt! Och förresten finns det inget ledigt rum för honom. Synd där min lillebror.
Men sen när jag tänker efter så vet jag att jag har en lillebror trotts allt. Eller ah, typ. Davidberg, min barndoms vän, han är som en lillebror. Han vet inte om det själv, men asch! Det får han vara nu :) Haha!
Puss!

Mat lag nummer ett!!!

Funderat på att dygna. Ensam och övergiven. Det är ju alltid mysigt (y)
Nää. Nu ljög jag, kul är det nog inte. Men egentligen brukar jag vara trött vi denna tid.
Men sov fyra timmar förut så är pigg som en piggelin!
Mys.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha! du är sööt du anna! :) små två-årngar kan nog vara riktigt jobbiga ibland! ;) men myyysmys! :D

pusspådej<3

2010-05-11 @ 22:25:09
Postat av: Anna

Sv Linnea; Du är inte så pjåkig du heller Linnea :) Ja haha ibland kanske. Puss<3

2010-05-11 @ 22:43:55
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

Usch, jag som är yngst i hela min tuffa släkt äääääääälskar det (minus från två kusin barn, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.) Barn är jobbiga. Fast har ju runt 80 barn, små tennis barn. Det räcker gott och väl<3

2010-05-12 @ 19:44:57
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Tufft där Ellen-bus!

Jaa, haha. Dom hade jag ju glömt av :OOOO Då räcker nog dom :)<3

2010-05-13 @ 00:05:28
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0